Menu główne

Skargi i wnioski
Podstawę prawną załatwiania skarg i wniosków stanowią:
Łódzki Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska w Łodzi lub Dyrektor Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska, a w wyjątkowych przypadkach upoważniony przez Wojewódzkiego Inspektora pracownik przyjmują wnoszących skargi lub wnioski w każdy poniedziałek w godzinach od 11:00 do 16:00, w siedzibie WIOŚ w Łodzi przy ul. Lipowej 16.
Kierownicy Delegatur WIOŚ lub w wyjątkowych przypadkach wyznaczony przez Kierownika pracownik przyjmują wnoszących skargi lub wnioski w każdy poniedziałek w godzinach od 11:00 do 16:00, w siedzibie Delegatury WIOŚ t.j.:
W przypadku, gdy dzień wyznaczony do przyjmowania w sprawach skarg i wniosków jest dniem ustawowo wolnym od pracy, wnoszący skargi lub wnioski przyjmowani są w następnym dniu pracy.
Bieżące przyjmowanie, rejestrowanie oraz koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków w WIOŚ w Łodzi prowadzone są przez Wydział Inspekcji WIOŚ w Łodzi oraz działy Inspekcji w Delegaturach.
Przyjmowanie wnoszących skargi lub wnioski przez pracowników Wydziału i Działów Inspekcji odbywa się codziennie w godzinach 7:30 – 15:30
- Art. 253 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 ze zm.),
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. W sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).
Łódzki Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska w Łodzi lub Dyrektor Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska, a w wyjątkowych przypadkach upoważniony przez Wojewódzkiego Inspektora pracownik przyjmują wnoszących skargi lub wnioski w każdy poniedziałek w godzinach od 11:00 do 16:00, w siedzibie WIOŚ w Łodzi przy ul. Lipowej 16.
Kierownicy Delegatur WIOŚ lub w wyjątkowych przypadkach wyznaczony przez Kierownika pracownik przyjmują wnoszących skargi lub wnioski w każdy poniedziałek w godzinach od 11:00 do 16:00, w siedzibie Delegatury WIOŚ t.j.:
- w Sieradzu przy ul. POW 70/72,
- w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Bawełnianej 18,
- w Skierniewicach przy ul. Macieja Rataja 11.
W przypadku, gdy dzień wyznaczony do przyjmowania w sprawach skarg i wniosków jest dniem ustawowo wolnym od pracy, wnoszący skargi lub wnioski przyjmowani są w następnym dniu pracy.
Bieżące przyjmowanie, rejestrowanie oraz koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków w WIOŚ w Łodzi prowadzone są przez Wydział Inspekcji WIOŚ w Łodzi oraz działy Inspekcji w Delegaturach.
Przyjmowanie wnoszących skargi lub wnioski przez pracowników Wydziału i Działów Inspekcji odbywa się codziennie w godzinach 7:30 – 15:30
Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Administrator (2014-12-30 14:16:53)
Informację zmodyfikował(a): Administrator (2019-04-26 11:26:02)
Liczba odwiedzin: 10921
Informację wprowadził(a): Administrator (2014-12-30 14:16:53)
Informację zmodyfikował(a): Administrator (2019-04-26 11:26:02)
Liczba odwiedzin: 10921
Menu dolne
- Strona główna
- O inspektoracie
- Zamówienia Publiczne
- Zbędne lub zużyte składniki majątku
- Praca w WIOŚ
- Praktyki
- Rejestry i wykazy
- Udostępnianie informacji publicznej w celu ponownego wykorzystywania
- Redakcja
- Rejestr zmian
- Mapa serwisu
- Polityka plików Cookie
- Rejestr zmian
- Data aktualizacji: 1 luty 2021
- Licznik odwiedzin: 1174637
design by fast4net