Biuletyn Informacji Publicznej Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Łodzi

Wyszukiwarka

Narzędzia

Strona główna
Mapa serwisu
Przejdź do wersji kontrastowej BIP


Menu główne

 

Wydawanie zaświadczeń


Powiększ tekst Zmniejsz tekst ‹‹ powrót Drukuj

INFORMACJA W SPRAWIE OBOWIĄZKU ZAPŁATY OPŁATY SKARBOWEJ OD DOKUMENTÓW WYDAWANYCH PRZEZ WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W ŁODZI


Informujemy, że od dnia 01 stycznia 2007 r., w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej /Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zm./, wydanie niżej wymienionych dokumentów wymaga uiszczenia opłaty skarbowej:
  • Zaświadczenie stwierdzające, że obiekty budowlane i urządzenia techniczne przeznaczone do wykonywania określonej działalności gospodarczej spełniają wymagania określone w przepisach o ochronie środowiska.
  • Zaświadczenie stwierdzające, że na terenie, na którym prowadzone jest projektowane ekologiczne gospodarstwo rolne, nie nastąpiło przekroczenie dopuszczalnych stężeń szkodliwych substancji zanieczyszczających powietrze i wodę.
Za wydanie powyższych dokumentów należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 105 zł przelewem na konto Urzędu Miasta Łodzi: GETIN Noble Bank S.A. 08 1560 0013 2025 0305 5133 0016. Obowiązek powyższy powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie w/w zaświadczenia.

Do wniosków o wydanie przedmiotowych dokumentów należy dołączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej.

Informujemy, że brak dowodu zapłaty opłaty skarbowej spowoduje pozostawienie złożonego wniosku bez rozpatrzenia, stosownie do art. 64 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego /tekst jednolity: Dz. U. Nr 98 z 2000 r., poz. 1071 z późn. zm./.
Do góry

Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Administrator (2014-12-30 15:01:13)
Informację zmodyfikował(a): Administrator (2014-12-30 15:02:34)
Liczba odwiedzin: 2283

Menu dolne

Zamknij